woensdag 24 november 2010

2007

Terug kijkend op dit jaar, zie ik een heleboel.
Mijn hart is nog meer open gegaan dit jaar, ik heb werkelijk genoten van het 40 zijn.
Het is zoveel leuker om ouder te worden, de geheimen ontdekkend, mijn eigen waarheid terug vindend; weten wie ik ben, wat ik wil en wat ik voel. Volkomen blij met mijn lijf en mijn leven, alles wat er in me is, het hoeft niet meer weg, alles mag er zijn, ik ben goed zoals ik ben.
Het was een jaar van nieuwe vriendschappen, grote bliss en vernietigende ontdekkingen.
Van eenzaamheid afgewisseld met pijn en verdriet.
Van volledig los zijn van het verleden wat me nog steeds per dag sterker maakt. Een van de meest diep rakende gebeurtenissen is het vinden van ware zusterschap, ik ben niet langer alleen daarin, ik heb mijn soulmate gevonden. Ik ben verbonden met haar, tegenover werkelijk afgescheiden zijn van velen.
Ik heb mezelf volledig gegeven en zal dit blijven doen.
Ik omhels het leven en de liefde met de daarbij behorende pijn en ontwikkelingen.
Ik dank God uit de grond van mijn hart dat ik een vrouw ben en dit jaar totale overgave heb ervaren, bijna als doodgaan, door de angst heen.
Ik kijk met heel veel vreugde uit naar het volgende jaar, er valt zoveel te ontdekken, te ervaren en te beleven.
Bring it on!! 

29 dec 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten