woensdag 24 november 2010

Ik herken je in zijn blik

Ik herken je in zijn blik. 
Die woorden raken me, het gaat over Bo en mij. 

Gisteren leefde even opnieuw het verleden, het was als wakker schudden; emotioneel raasde er van alles door me heen. 
De lijnen die je verbinden met anderen zijn verwonderlijk, of het nu energetische, liefdes of bloedbandlijnen zijn, soms is het onverwacht sterk. 
Ik voelde zijn shock gister, zijn onmacht en woede. 
In mijn ogen liepen er twee beelden door elkaar, die van de liefde en die van de hardheid. 
Die tweeheid zie ik niet langer in hem, wat er over blijft is onmacht. 

Boaz leeft in pure onschuld en onwetendheid nog, alleen gevoelscontact bindt hem met anderen. Het is puur, mooi en sterk gebonden. Ik kan hem voelen en laten voelen dat ie geliefd is. 
Vol vertrouwen bouw ik aan mijn en zijn toekomst, evenals die van de andere kinderen. 
Het geeft me zelfvertrouwen en ik voel me steeds minder onbeschermd. 

In zijn blik ligt een stuk van mij. 

10 mei 2009, 12:42

Geen opmerkingen:

Een reactie posten