woensdag 24 november 2010

Changing the wishinglist

Grote verlangens, kleine verlangens; het kán veranderen, weet je. Tot mijn grote verbazing merk ik dat ik geen verkering meer wil, laat staan een relatie. Tot mijn grote voldoening moet ik constateren dat ik eigenlijk VET gelukkig ben zo. 
De wens; VRIEND, is niet meer zo van toepassing. 
Hoogste tijd dus om mijn verlanglijstje eens bij te stellen. 

Wenslijst: 
Een sexy klusjesman. 
Natuurlijk klus ik het liefst zelf. Maar aangezien ik daar geen tijd meer voor heb, wil ik zo eentje met gouden handjes. Ik weet ook wel dat ie altijd bezet zijn, zowel door een vriendin als wel door andere klanten. Maar wat is nou lekkerder dan thuis komen en merken dat je rotklus onder handen is van een sexy klusjesman; niet slecht. Zorgen dat ik genoeg koffie en lekker bier in huis heb. 

Een afwasmachine. 
Dat vind ik zelf een heel bescheiden wens; ik haat afwassen. Op de een of andere manier vervaagt de ingestelde regel dat de kinderen moeten afwassen. Of nog erger; er wordt elke dag heftig ruzie over gemaakt, wie er nu moet afwassen. Dan doe ik het liever zelf; gaat sneller, niet leuker. Dan maak ik wel lekker een nieuwe lijst met wie de afwasmachine moet in- en uitruimen. Nee; geen discussie mogelijk. 

Een minnaar. 
Topprioriteit natuurlijk. Het leuke is dat de minnaar heel goed weet dat je prima in staat bent om je 4 accessoires (lees 4 kids) zelf op te voeden. Dat is niet het geval als je in de categorie Vriend terecht komt. Meer tijd om totaal vrouw te zijn, zonder storende factoren. Voorwaarde is wel dat ik een warme en lieve minnaar wil, die weet wat ie doet. Die niet wegrent voor opkomende emoties. Let wel; IN HET MOMENT. Ik beloof dat ik daar niet blond meer in zal zijn. 

Een ph. 
Deze ph (personal-homo) zal ik delen met mijn inwonende vriendinnetje voor het shoppen. We willen een echte valse nicht; die trendvolgend is, met stijl; zij het ingetogen. We willen geen volksdebielen op sleeptouw. 

Het grote huis, schip met geld (yeah, yeah) komt wel of niet, doet er niet meer toe eigenlijk. 
Grote jongen die werkelijk iets toe te voegen heeft. 
Laat ik wel duidelijk zijn; het MAG, maar het hoeft niet meer. 
Ik ben VET happy. 

 
11 juni 2009, 16:33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten