woensdag 24 november 2010

Flying high

Vandaag weet ik het weer; ik zit op de schommel en ik ga hoog, vet hoog.
Er komt een lach naar boven borrelen die mee de lucht in vliegt; flying high!
Mijn haren wapperen in de wind die ik maak, 

ik leun achterover en voel me compleet zorgeloos.
Ik ben weer dat kleine meisje, zo voelde ik me toen en nu lekker heerlijk weer.
Mijn benen en mijn tenen raken de lucht, de takken van de boom in de lucht zijn vertrouwd. 

Ik zie de wereld op en neer, vanuit een ander perspectief: groter, weidser.
De lucht is van mij, vol toekomst en kansen, boven en onder mij.
Ik wil wegvliegen, hoger, verder, mijn geest vliegt weg en is die reis al begonnen, 

mijn ziel springt op en mijn hart is warm, 
ik lach mijn lach, 
vol en gelukkig.

13 dec 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten