woensdag 24 november 2010

Ik schenk je aan de wereld vanuit liefde

Zacht voel ik met mijn handen 
vol gooi ik mijn zintuigen open 
mijn hart omvat je 
mijn ziel springt op en lacht 

Dicht onder mijn hart leef je 
verbonden vanaf het begin in geest 
je sterkt me 
ik koester je 

Ik bid dat je later 
een aanwezige man zal zijn 
alles beschermt en borgt 
wat vrouwelijk is en kwetsbaar 

Je zonen en opgroeiende jongens de mannenwereld in leidt 
sterk, krachtig en gefocust 
je leven aan hen voor leeft 
hun wereld spannender maakt 

Je dochters en groot wordende meisjes 
werkelijk ziet in hun schoonheid 
zachtheid en vrouwelijkheid 
die je zal gaan ondersteunen in de wereld 

Ik bid dat je hart open mag blijven 
wat je pad ook mag brengen 
wie je ook zal lief hebben 
waar je ook gaat 

Dat er voor jou 
genoeg sterke mannen zijn 
die je inspireren en bemoedigen 
je vrij en krachtig de wereld in zullen zetten 

Dat ik je met liefde, humor en geduld 
op deze aarde mag baren 
als vrouw, moeder en persoonlijkheid 
je op zie groeien tot mooie man 

Dat ik je op een dag 
met trots en vreugde loslaat 
je vol vertrouwen aan de wereld geef 
wetend dat je een verschil maakt 

Nu nog samen vanuit de ziel 
later vrij in Geest 
de grote motor is Liefde 
zoals het altijd is geweest


21 mei 2008

Geen opmerkingen:

Een reactie posten