woensdag 24 november 2010

De grootste en mooiste fuck wens

Neem me mee op liefdesavontuur; 
ik wil de mooiste , de goddelijkste, 
de aanbiddelijkste, de meest begeerde, 
de leukste, de opwindendste vrouw voor jou zijn.
Niet schattig en alleen cute, niet wel aardig of gezellig, wel mooi hoor.
Dienstbaarheid is bijzonder mooi, als de ander het ook aan jou is en in je leven.
Ik ga niet schattig doen, ik wil uitdagen, vol leven,

vechten om alles naar boven te halen, je ziel zien en opnemen, 
je hart beminnen, je dromen in mijn hart bewaren, 
je geest verkennen, je minnares zijn waarbij je volledig jezelf kan zijn,
je ziel, lichaam en geest kan rusten.
Deze bijzonder mooie wens brengt me keer op keer in de problemen, 

hij lijkt wel niet van deze tijd, toch wil ik deze fuck wens hartstochtelijk graag,
ik koester m, leef m en stoot mijn hoofd en krijg elke keer wat meer zelfvertrouwen in de zoektocht naar mijn eigen waarheid. 
6 dec 2007


Geen opmerkingen:

Een reactie posten